Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen die onze klanten hebben. Of u nu op zoek bent naar informatie over onze producten of diensten, of gewoon nieuwsgierig bent naar hoe alles werkt, u bent hier aan het juiste adres. Doorzoek onze verzameling van vragen en antwoorden om de informatie te vinden die u nodig heeft. Als u iets niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om te helpen!
Online winkelen bij Sokkenhuis is eenvoudig en snel.
Hier is een stapsgewijze handleiding om u te helpen:
- Zoek naar het product dat u wilt kopen en voeg het aan uw winkelwagen toe.
- Controleer de producten en hoeveelheden in uw winkelwagen en ga verder naar de afrekenpagina.
- Voer uw verzend- en betaalgegevens in en selecteer de gewenste betaaloptie.
- Controleer nogmaals uw bestelling en bevestig deze.
- U ontvangt een bevestiging van uw bestelling en wij zorgen dat uw order verder wordt afgehandeld.
Betalen bij Sokkenhuis kan op verschillende manieren worden uitgevoerd. Hieronder vindt u meer informatie over onze betaalmethodes:
- iDeal: iDeal is een populaire online betaalmethode in Nederland die directe betalingen vanaf een bankrekening mogelijk maakt zonder registratie of persoonlijke gegevens. Het biedt een snelle, eenvoudige en veilige manier om online aankopen te betalen.
- Bancontact: Bancontact is een online betaalmethode voor Belgische consumenten die directe betalingen vanaf een bankrekening mogelijk maakt zonder registratie of persoonlijke gegevens. Het biedt snelle, eenvoudige en veilige betalingen voor online aankopen.
- Apple Pay: Apple Pay is een mobiele betaaldienst van Apple die aankopen makkelijker maakt door middel van een iPhone, iPad, Apple Watch of Mac. Het is veilig, snel en gemakkelijk en beschermt persoonlijke informatie. Het wordt steeds meer ondersteund bij webshops en winkels.
- Paypal: PayPal is een online betaaldienst die betalingen en geldtransacties eenvoudig, snel en veilig maakt door gekoppelde bankrekeningen of creditcards te gebruiken zonder dat je telkens je gegevens hoeft in te vullen.
Bij Sokkenhuis is de standaard verzending gratis vanaf € 25 in Nederland en €50 in België voor bestellingen met een bezorgadres in Nederland en België. Bestelt u op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende dag bezorgd.
Hieronder vindt u meer informatie over de bestelling en de bezorgtijden ervan.
Besteld op voor 15:00: | Bezorgd op: |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
BINNEN NEDERLAND
Gratis vanaf €25
€4,95 tot een bedrag van €25
BINNEN NEDERLAND
Gratis vanaf €50
€9,95 tot een bedrag van €50
Als u producten wilt retourneren bij Sokkenhuis, moet u de volgende stappen volgen:
- Controleer of het product binnen de retourperiode van 30 dagen valt.
- Meld uw retour aan bij ons via het mailadres: info@sokkenhuis.nl onder vermelding van het ordernummer.
- Verpak het product zorgvuldig en zorg ervoor dat het ongebruikt, onbeschadigd is en in het originele fabrieksverpakking zit.
- Stuur het product terug naar de webshop. Dit kan door het product terug te sturen via één van de vervoersbedrijven.
- Als het product aankomt en wordt geverifieerd, zullen wij uw terugbetaling verwerken: U krijgt dan binnen 14 dagen het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het verzenden van de retour kunnen wij helaas niet vergoeden, wegens gestegen kosten.
Als u sokken koopt bij SokkenHuis, kunt u ervan uitgaan dat deze sokken gedurende een bepaalde periode vrij zijn van fabricagefouten of materiaalfouten. Indien dit niet het geval is, dan kunt u dit melden bij ons via info@sokkenhuis.nl. De wettelijke termijn is om dit binnen twee maanden te melden bij ons. Indien u aanmelding binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor een vervanging of vergoeding.
We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sokkenhuis.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting webwinkelkeur Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.